Докторын дараах судлаач (пост-доктор)-ийн тэтгэлэг зарлагдлаа

Share Button

МУИС судалгааны их сургууль болох зорилгын хүрээнд МУИС-ийн профессоруудын судалгааны ажлыг дэмжих, авьяаслаг залуу эрдэмтдийг МУИС-д хийгдэж буй судалгааны ажилд оролцуулах зорилгоор “МУИС-д пост-доктор ажиллуулах” журмын нөхцөл шаардлагыг биелүүлсэн залуу эрдэмтдэд судалгааны тэтгэлгийг олгох тул сонгон шалгаруулалтад урьж байна. 

Дараах сэдвүүдийн хүрээнд докторын дараах судлаач (пост-доктор)-аар ажиллуулж, тэтгэлэг олгоно. Үүнд:

  1. “Бэлчээрийн тэжээлийн зэрлэг ургамлын химийн найрлагын судалгаа”
  2. “Ойн хөрсний физик-химийн үзүүлэлт болон шим тэжээлт элементийн хөдөлгөөнт чанарын судалгаа”

Пост-докторын үргэлжлэх хугацаа: 6 сар

Тавигдах нийтлэг шаардлага:

  • Докторын зэрэгтэй дотоодын болон гадаадын иргэн
  • Докторын зэрэг хамгаалснаас хойш 5 жил болоогүй байх
  • Эрүүл мэндийн үзлэгт тэнцсэн байх
  • Пост-докторын ажлын даалгаврыг гүйцэтгэхэд шаардагдах мэдлэг, ур чадвар, туршлагатай байх
  • Пост-доктороор ажиллуулах нөхцлийг хүлээн зөвшөөрсөн байх
  • WoS болон Scopus-т бүртгэлтэй сэтгүүлд 1-ээс доошгүй өгүүлэл хэвлүүлсэн байх.

Бүрдүүлэх материал:

  1. Өргөдөл;
  2. Төрийн албан хаагчийн анкет;
  3. Докторын дипломын хуулбар;
  4. Бүтээлийн жагсаалт;
  5. Судалгааны ажлын урьдчилсан төлөвлөгөө;
  6. Судалгааны ажлын удирдагчийн пост-доктороор ажиллуулах боломжтой эсэх талаарх тодорхойлолт;
  7. Ажил эрхэлж буй бол ажлын газрын тодорхойлолт (Тэтгэлэгт шалгарсан тохиолдолд ажлын газраас түр чөлөөлөх тухай тодорхойлолтыг дахин ирүүлнэ.)

Бүртгэлийн материал хүлээн авах хугацаа: 2022 оны 09 дугаар сарын 27-ны өдрийн 17.00 цаг хүртэл

Бүртгүүлэх: Энд дарж бүртгүүлнэ үү.

Холбоо барих: 

  • Хаяг: МУИС-ийн хичээлийн 1-р байр , 219 тоот
  • Утас: 77307730-4502
  • И-мэйл хаяг: grad_research@num.edu.mn

Сонирхсон судлаачид https://www.num.edu.mn/filesnum/juram/Пост-докторын журам.pdf  хаягаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл авна уу.

Ахисан түвшний сургууль

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *